فروشگاهايستگاه آگهيفروشندگانبازاریابیتبادل لینکدرباره ماتماس با مامديريت سايت
فروشگاه دانشجویان و خانواده هایپر فایل فروشگاه اینترنتی دل چین

این فروشگاه امن و در سایت ستاد ساماندهی وزارت ارشاد ثبت گردیده است.


 
دانلود ارزشيابي برنامه آموزشي تلفيقي فراگيران دانش آموز 114
قیمت: 1,000,000 ریال

ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                    صفحه

چکیده

1

فصل اول: كليات پژوهش

1-1-مقدمه

2

1-2-بیان مساله

4

1-3-اهمیت و ضرورت موضوع

7

1-4-اهداف پژوهش

8

1-4-1-هدف کلی پژوهش

8

1-4-2-اهداف جزئی پژوهش

8

1-5-سوالات پژوهش

9

1-6-تعاریف متغیرها

10

1-6-1-تعاریف عملیاتی

10

فصل دوم: پیشینه پژوهش

2-1-مقدمه

12

2-2-ادبیات موضوعی تحقیق

13

2-2-1-ماهیت و اهداف آموزش تلفیقی- فراگیر

13

2-3-اهداف تلفیق

19

2-4-اجرای تلفیق

19

2-5-نگرش

20

2-6-مهارت معلمان

20

2-7-حمایت

20

2-8-برنامه درسی

21

2-9-جامعه

21

2-10-تاریخچه طرح آموزش تلفیقی- فراگیر

21

2-10-1-گروه آسیب دیده بینایی

22

2-10-2-گروه آسیب دیده شنوایی

22

2-10-3-گروه آسیب دیده جسمی– حرکتی

23

2-10-4-خدمات ارائه شده:

24

2-11-اصول کلی آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه

27

2-12-مقایسه آموزش تلفیقی و فراگیر

28

2-12-1-آموزش فراگیر

28

2-12-2-کودکان نیمه شنوا       

29

2-13-انواع ناشنوایی

30

2-13-1-علل افت شنوایی

30

2-13-2-مشخصات دستگاه شنوایی انسان و حیوانات

31

2-13-3-کم شنوایی مادرزادی و ارتباط آن با توسعه گفتار

31

2-13-4-عوامل موثر در تعیین محل تحصیل کودک کم شنوا

31

2-13-5-کشف و مداخله زودهنگام شنوایی

34

2-14-آشنايي با كودكان و دانش آموزان معلول جسمي_حركتي

35

2-14-1- مقدمه

35

2-14-2-تعاريف

35

2-14-3- شيوع

36

2-14-4- سبب شناشي

36

2-14-5-طبقه بندي

36

2-15-ويژگي هاي كودكان معلول جسمي– حركتي

38

2-15-1-ملاحظات آموزشي

39

2-16-آشنايي با كودكان و دانش آموزان كم شنوا و ناشنوا

40

2-16-1-مقدمه

40

2-16-2-تعريف

40

2-16-3- شيوع

41

2-16-4- سبب شناسي

41

2-17-وي‍ژگي هاي كودكان داراي آسيب شنوايي

41

2-17-1- انواع افت شنوايي

41

2-17-2-ملاحظات آموزشي

42

2-18-آشنايي با كودكان و دانش آموزان كم بينا ونابينا

43

2-18-1-طبقه بندي

43

2-18-2-كودكان و دانش آموزان كم بينا (آسيب ديدگي خفيف تا متوسط بينايي)

43

2-18-3-كودكان و دانش آموزان نابينا(آسيب ديدگي شديد تا عميق بينايي)

43

2-18-4- درصد شيوع

44

2-18-5- سبب شناسي

44

2-18-6-برنامه آموزشي

44

2-18-7-ملاحظات آموزشي

45

2-18-8-روش هاي آموزشي

45

2-19-پیشینه پژوهش

46

2-19-1-پژوهش های داخل کشور

46

2-19-3-مطالعات آموزش فراگیر

51

2-20-ضرورت تعمیم فراگیر سازی آموزش در ایران

52

2-21-آسیب های احتمالی فرا روی فراگیر سازی

54

2-21-1-توانبخشي مبتني برجامعه

54

2-22-آموزش و پرورش فراگير

57

2-23-تفاوت فرهنگي

62

فصل سوم: روش پژوهش

3-1- مقدمه

67

3-2- نوع پژوهش

67

3-3-روش تحقیق

67

3-4- روش جمع آوری اطلاعات

67

3-5- ابزار گرد آوری اطلاعات

67

3-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها

68

3-7-جامعه آماری

68

3-8- روش نمونه گیری

68

3-9- روش تعیین حجم نمونه

69

3-10- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش

70

3-10-1- اعتبار یا روایی

70

3-10-2- پایایی پژوهش

71

فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده ها

4-1-مقدمه

74

4-2- یافته های توصیفی

74

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

5-1-خلاصه و نتیجه گیری

88

5-2- محدودیت های تحقیق

92

5-3-پیشنهادات پژوهش

93

فهرست منابع فارسی

94

فهرست منابع غیر فارسی

96

چکیده:

      هدف از پژوهش حاضر به بررسي ارزشیابی برنامه ریزی آموزشی تلفیقی- فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی،بینایی و معلول جسمی حرکتی در استان خوزستان می باشد. این پژوهش  يک بررسي زمینه یابی است جامعه آماري آن برنامه تلفیقی فراگیر در استان خوزستان و حجم نمونه مقتضي بر اساس فرمول کوکران ، 60 نفر از معلمین تعيين شده است.ابزار پژوهش در این پژوهش پرسشنامه محقق یافته است.

اعتبار این پرسشنامه از نوع صوری بوده و ضریب آلفای کرانباخ برابر با 76/0 بدست آمده است.در این پژوهش بنا برهدف 8 سوال مطرح گردیده است و در کل این پژوهش بدنبال بررسی این سوالات بوده است .در این تحقیق از آزمون های t تک نمونه ای و تحلیل واریانس یک طرفه استفاده شده است. در کلیه سوالات نتایج تاثیر گذار بودن عوامل بر کودکان آسیب پذیر تایید شد اما در کلیه عوامل در زمینه تفاوت میزان تاثیر در کودکان آسیب دیده شنوایی،بینایی و معلول جسمی–حرکتی تفاوتی مشاهده نشده است.


واژگان کلیدی: تلفیقی- فراگیر،آسیب دیده شنوایی،آسیب دیده بینایی، آسیب دیده معلول جسمی- حرکتی

محصول
دانلود ارزشيابي برنامه آموزشي تلفيقي فراگيران دانش آموز
تاریخ ثبت1394/10/10
تاریخ به روز رسانی1395/9/21
قیمت
1,000,000 ریال
فروشنده

سفارش محصول                سوال از فروشنده




اشتراک گذاری این مطلب در لینکدین   اشتراک گذاری این مطلب در فیس بوک   اشتراک گذاری این مطلب در تویتر   اشتراک گذاری این مطلب در کلوب   اشتراک گذاری این مطلب در گوگل بوک مارک   اشتراک گذاری این مطلب در یاهو   اشتراک گذاری این مطلب در گوگل پلاس وان   ارسال این مطلب به ایمیل دوستان   محبوب کن - فیس نما

 

 

سایر محصولات این گروه

 

 

©1397 hyperfile.ir  

بازدید: 16,297

Version11

Designer